mercredi 3 décembre 2008


La Mé A Rossel Gohel


Refrain
Quaund jé syis sus lé rivage
Byin tranqŭile: ête-ous coume mei?
Je pense és syins qŭi sount en viage
En viage ou louen sus la mé
En viage ou louen, en viage ou louen sus la mé
Couplets
I.
La mé ch'est vraiment superbe,
Et j'aime byin quaund i fait biâo
L'étaé dauns nous cllos en herbe
La veî s'endormin eun miot
Mais quaund o fâèche la vilainne
Et que no-z-entend de tcheu nouos
La grosse voués de la sirêne
No-z-en a quasiment pouo
II.
J'aime byin dauns les jouor dé feîte
Quaund que nous batiâos sount à qŭai
À l'abri dé la tempeîte
À Tchidbouo coume ou Beqŭet
Ch'est lo qŭi sount le muus sauns douote
Des troués couoleur pavouésaés
Mais, de nyit, dans la Dérouote
hélos ! qŭi sount esposaés
III.
Quaund qu'o sâote pas sus la digue
De qŭi o fait trembllaer les bllos
Qu'à l'auncre lé vaissiâo fatigue
Ah! veire. Jé pense és matelots
Arvérount-i lus villâges
Et pouorrount-i ratterri
J'avaouns de si mâovais parages
De Barflleu jûqu'à Gouory
IV.
J'i déeuss fis dauns la Marène
Déeuss forts et h(r)ardis gaillards
L'eun revyint dé Cochinchène
L'aôtre dé Madagascar
I rentent lus corvaées faîtes
- d'y pensaer no n'en vit paé! -
Mais qué je pllains sauns les counaîte
Ceuss qŭi sount restaés la-bas !

Aucun commentaire:

Archives du blog